Kecáliště
Přenesli jste se v určité diskuzi extrémně daleko od tématu? Nevíte co s tím? Nechce se vám kvůli nějaké malichernosti zakládat nový topic. Sem s tím!!! Multi-tematický topič na cokoliv....
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.
Komentáře
Podle mě ho otrávili Rusové, poloniem.. Jako toho Litviněnka, protože Ransdorf, prozřel a chtěl požádat ve Švajcu o azyl. Rusové se jasně báli, že jim tam vyblije všechno co se dozvěděl na kalbách na ruský ambasádě, tak ho radši odstranili :) :)
Podle mě ho otrávili Rusové, poloniem.. Jako toho Litviněnka, protože Ransdorf, prozřel a chtěl požádat ve Švajcu o azyl. Rusové se jasně báli, že jim tam vyblije všechno co se dozvěděl na kalbách na ruský ambasádě, tak ho radši odstranili :) :)
Studuji prvním rokem medicínu v Brně (také zde bydlím, takže to pro mě byla jasná volba) a už když jsem si vybíral zaměření své budoucí profese, jsem se zajímal o podmínky a poměry v jednotlivých oborech a směrem obecně. Nechtěl jsem studovat školu pro diplom, pro status studenta, ani protože se mi nechce do práce. Mým cílem bylo a stále je vzdělávat se v něčem, co mě bude v životě snad bavit, bude to mít smysl a budu si moci dovit život, který by se mi líbil. Nakonec jsem se rozhodl pro lékaře, z více důvodů a nelituji toho - zatím ( :) ) Baví mě to.