TV seriály
Hra o trůny se chystá do vysílání na jaře roku 2011. Jaká bude její konkurence? Poradí si HBO s vycházející hvězdou na produkčním poli stanicí Starz a jejími projekty Spartacus, Pillars of the Earth a zejména pak fantasy Camelot? V pozadí bude jistě číhat i projekt od tvůrců Tudorovců Borgias. Nebo bude největším oříškem sesterský projekt Boardwalk Empire? Či překvapí někdo jiný?
Vím, některé seriály se časově přímo nepotkají, ale to nemůže diskuzi nijak škodit a to tu tu jde hlavně. Takže se nenechte omezovat těmihle mými žblepty. :-)
Vím, některé seriály se časově přímo nepotkají, ale to nemůže diskuzi nijak škodit a to tu tu jde hlavně. Takže se nenechte omezovat těmihle mými žblepty. :-)
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.
Komentáře
Ano, znovu jsem vyjmenoval všechny podstatné důvody, proč mě většina moderních seriálů otevřeně řečeno sere a když už něco vyberu, je to po pečlivé úvaze.
Všichni lidští návštěvníci parku a všichni lidé pracující v zázemí parku se chovají buď jako nemyslící idioti, v zájmu směřování příběhu. Krom božské Hopkinse, který vede celou hru, na všech pozicích, za všech okolností. Nebo se chovají jako bezduchá stvoření ovládaná především vlastními pudy, souloží a střílí roboty, jak smyslů zbavení, protože proč ne, když si za to platí.
Pak se náhle objeví William s kámošem Loganem, hned na začátku je jasně dané rozdělení: Hodný William, zlý Logan...ehm pro pomalejší hodný = bílý klobouk, zlý = černý klobouk. William má svědomí, William se nechová jako smyslů zbavené prasátko, Logan = typický šablonovitý návštěvník. Aha, takže William bude ten důležitější a nejspíš to potáhne se sladkou, něžnou Dolores. Což se také potvrdí a vydají se na nějakou ultra nudnou misi plnou sbližování, lemovanou mrtvolami...zlý, zlý Logan.
Zlý Logan zajme hodného Williama a Dolores, z které se mezitím stal pistolník, stroj na zabíjení a tak vůbec, protože to očividně ovládají v zájmu přežití všichni roboti v parku. Logan názorně odhalí Williamovi, z půlky zabouchnutému do Dolores, že Dolores je jenom stroj a po několikáté mu zopakuje, že Dolores je jenom stroj. Blik cvak, z Williama je iluzí zbavený sadista se zálibou v kuchání robotů, který touží po odhalení hlubšího smyslu parku, tradá to čumíte.
Po celou dobu je jasné kdo má navrch a že jediná ochrana návštěvníků před po všech stránkách nadřazenými roboty jsou ty kouzelné nefunkční pistole v jejich rukou. No jo, tentokrát to nejsou elektrické ploty a bezpečnostní systém, který může vyřadit jeden zneuznaný tusťoch. Samozřejmě, abychom věděli, že je tu i ta hlubší vrstva s objevování vědomí u robotů, Dolores s Fordem a Bernardem vedou nutné osvětlující monology a dialogy. Pardon, ale i v Já Robot s Willem Smithem má tahle stránka věci v sobě víc emocí a hloubky. Nejedná se o žádné originální téma, přesto je sním nakládáno, jakoby divákům z výsledku měla samým sebeuvědoměním upadnout čelist.
Muž v černém chce osvobodit roboty aby se nemuseli řídit předpisy a měli tak šanci vyhrát - protože jak řekl - k čemu je hrát hru ve které nemůžeš nikdy prohrát? To mi přijde celkem v pohodě, obzvlášť vzhledem k tomu, že sám už moc motivací k životu nemá a jak řekl, uvnitř je prázdný (tady si seriál několikrát protiřečí když jednou tvrdí, jak se to WIlliamovi zalíbilo, pak zase, že nic necítí... takhle to dopadá, když vám scénář píšou lidi kteří to mezi sebou nekonzultují). Všichni zaměstnanci se jako idioti nechovají. Elsie se rozhodně nechová jako idiot, naopak mi přišlo, že tam z nich jedná nejchytřeji. Bernard se také nechová jako idiot, akorát je uvězněný ve své smyčce (ze které čas od času vypadne) a proto toho nemůže moc změnit. Pokud jde o návštěvníky... no viz můj předchozí příspěvek. Tohle je přesně to, co se stane když odstraníš pravidla. A jo, stane. Když několik let zpátky stávkovala v Kanadě policie (myslím, že to bylo v Quebecu ale na 100% si tím jistý nejsem), tak lidi během jednoho dne zešíleli takovým způsobem, že musela zakročit armáda. Tohle prostě lidi dělají když jim sebereš pravidla. Mimochodem ta linka Williama a Dolores se pořád odehrává až po smrti Arnolda, tehdy už je Dolores "rozbitá" - což je od doby kdy jí do hlavy Arnold nahrál další vědomí a Ford k tomu ještě přidal updaty na rozpomínání si na minulé inkarnace (tedy nedochází ke kompletnímu naformátování paměti, což může být velký problém a už jsem se párkrát setkal s tím, že program neběžel ani po přeinstalování správně, protože někde v paměti visela nějaká chyba z minulé instalace a dělalo to bordel) - kvůli tomu se taky Dolores porouchala už v přítomnosti Williama. A že je po celou dobu vidět kdo má navrch? No upřímně, kdybych si měl vsadit na rozstřel člověka a správně funkčního armádního robota, tak bych si taky vsadil na robota. Lidi co se tam s nimi přestřelují nejsou cvičení vojáci. Jsou to civilisté kterým někdo půjčil bez jakéhokoli zaškolení do rukou pušky a revolvery. Samozřejmě, že nejsou dobří pistolníci. Bylo by celkem podezřelé, kdyby byli. Pokud jde o linku Maeve, tam je díky tomu co říkají Ford s Bernardem celkem jasně vidět, že jde o pokus. Ford jí nechá dojít do vlaku a tam se může svobodně rozhodnout. Akorát, že pokaždé se zatím rozhodla vrátit se do parku a tím se sama drží uzavřená ve své smyčce. To s ženskými není pravda, Theresa je úplně typická zakomplexovaná blbka, ani není nijak jinak prezentována a rozhodně NE jako silná nezávislá postava (a už vůbec ne Ripleyová, ty dvě by spolu nevydržely v jedné místnosti ani hodinu). Ta ženská z dozorčí rady (ne její jméno si vážně nepamatuji) tak taky není prezentována, spíš čistě jako obchodnice co chce z parku vytřískat co nejvíc peněz a mít z něj jenom atrakci (proto taky to zjednodušování robotů). Ano, jsou tam logické kiksy, ale když budeš hledat, najdeš je všude (a zrovna Stanger things bych v tomhle rozhodně neuváděl jako příklad logiky, zaměstnanci té firmy co otevřela bránu, to je jeden idiot vedle druhého a půlka těch buranů ve městě to samé). Tohle se v roce 2016 nesmí psát. Rasistko jedna :twisted:
Ale taky by mě zajímalo kolik z rozpočtu dali za Hopkinse a Harrise. S kamarády jsme tipovali, že alespoň jeden z nich musí určitě umřít, protože si je nemůžou dovolit dlouho platit =D
Muž v černém je v tom případě snad ještě horší postava a paskvil, než jsem si původně myslela. Westworld je průměr a to šílené nadhodnocování nechápu. A ty ženský jsou v jedné rovině, s tím rozdílem, že jedna má v ruce cigaretu, druhá tablet a třetí ovladač k sexy robotům.
Celá zápletka kolem Dolores mě naopak bavila. A vůbec to neberu jako slabá ženština se stává pistolnicí, ale robot se stává pistolníkem - jak píše everett. To že má ten robot ženský čalounění neznamená že je to nějaká slabá ženština, to lidi si je naprogramovali dle lidských stereotypů..
A na rozdíl od Everetta si myslím že Maeve už tu smyčku rozbila, resp. doteď byla naprogramována k tomu útěku - dojít vlaku a tam to končí. To že se rozhodla vrátit už bylo její rozhodnutí ve chvíli kdy zjišťuje že její dcera existuje, že to není jenom ta její "niterná prvovzpomínka". (ostatně i Bernardův syn měl pravdivý základ v synovi Arnolda).
Velmi nečekaný překvapení, kouknul jsem se čistě náhodou a totálně mě to laplo :)
Zvlášť, když si člověk pamatuje podobnou scénu z první série.
Attenborough je frajer. Jeden by čekal, že v devadesáti už na to hodí bobek. Ale ne, on si sedne do balónu a letí nám povyprávět, jak se život na Zemi za posledních deset let změnil.
Jo, David je hrozně vitální a ve svých 90 vypadá líp než jiní v 50.
@flanker.27 kamarád mi o tom nedávno básnil ale vypadá to že vynechám
podle obrázků na csfd to vypadá jako příběh o bezdomovcích