@Krisa Aha, to mě nikdy nenapadlo, že by to třeba ten dráček mohl mít barvu podle šutru. To jsou dneska objevy!
Ostatně kameny nerozeznávám. V kvartě jsme měli šutrologii a pamatuju si jedině žulu, rulu a věčně spadlé ramínko od podprsenky naší profesorky. Tím to hasne :-)
@MissUtahraptor Hele, já studuju spec.ped. a pletu si psychologa a psychiatra, takže taky dobrý. A nikdo netvrdí, že je skutečně poznám, jenom na poznávačce, kde byly furt ty stejný obrázky :-)
@Lady Sansa To jste je neměli ani "3D"? 8-O My měli v kvartě normální poznávačku se vzorky. Sice to taky bylo stále těch samých deset, patnáct šutráků, ale mohli jsme si je aspoň i osahat.
@Dreamer Dušan-bé :-D no ne tak docela, jen Dušanbe...my se to toiž ještě museli učit! :-D Ale pletlo se mi to s arménským Jerevanem...ale od doby, co tam mám kamaráda, tak už s emi to neplete :-D (Hrozně se mi zato pletou pobalstké - hlavní města vím, ale co je čí a které jsou slovanské a které ugrofinské....:()
@Černá_Alison Je to Taškent :D Dušanbe je Tádžikistán, ale úplně nejlepší jsou slepé mapy, ty mě bavily ze všeho nejvíc (bez ironie), asi bych se taky měla jít učit :anxious:
Komentáře
Aha, takže se používají oba názvy pro totéž...inu cyklámová je kratší :-D
Hehe :-) My zase s kámoškama říkáme madžentě brčálově růžová :-)
Ostatně kameny nerozeznávám. V kvartě jsme měli šutrologii a pamatuju si jedině žulu, rulu a věčně spadlé ramínko od podprsenky naší profesorky. Tím to hasne :-)
Jo a vrchol Milešovky je ze znělce :-)) to si pamatuji z vlastivědy třetí třídy :-D
(nejlepší kamarádka řeže a brousí drahé kamení, tak vím, jinak bych taky věděla jen základy:-)
Dušan-bé :-D no ne tak docela, jen Dušanbe...my se to toiž ještě museli učit! :-D
Ale pletlo se mi to s arménským Jerevanem...ale od doby, co tam mám kamaráda, tak už s emi to neplete :-D
(Hrozně se mi zato pletou pobalstké - hlavní města vím, ale co je čí a které jsou slovanské a které ugrofinské....:()