Total War se okrajově probíral v historii vojenství, místama se tu zmiňovaly rpg jako neverwintery nebo Dragon Age. Mód Westeros pro MIITW jsem zkoušel, ale při načítání kampaně to spadne, tak bohužel.
Momentálně mám rozehraný Fallout 3, Dead Space (ten mi ale záhadně zmizel z disku), Dragon Age, Mass Effect, Veneticu, Divinity II: Ego Dragonis, KotORy... To by byly RPGčka, ze strategií pak Galactic civilization a Sins of Solar Empire, pak ještě King's Bounty, ale to je něco ve stylu Heroesů, ne úplně strategie...
Heh, zrovna jsem si o "A Game of Thrones: Genesis" pročítal nějaké věci a říkal jsem si že tu na to založím vlákno. A ejhle někdo mě o pár vteřin předběhl. Není to sice přímo k této hře ale neva. Jinak Hra byla ohlášena na letošní rok. Takže snad se brzy objeví nějaké info a obrázky :)
Zatím to vypadá, že si Skyrim vezme něco spíš z Fallout:NV, co by mi zase tak nevadilo (perks). Třeba poslední Napoleon TW se mi zdál docela dobrý, sice stále čekám, kdy někoho konečně napadne udělat Thirty years war: Total war, ale zatím jsem se sérií spokojen (snad kromě AI).
Amaroun: Nový TW jsou oproti starým takový nedodělaný a odfláknutý. Tvůrci se v nich zaměřili na grafiku ale absolutně odflákli hratelnost a takový ty drobnosti co dělali ze Starých ty nej strategie. Vem si jen to jak jsi třeba v Rome nebo MTW2 dobýval města a hrady. V ETW je to absolutní výsměch. Města jsou tam udělaný jako malinkatá pevnost. Prostě v porovnání s předchozími díly je to pro mě veliký zklamání a nedovedu úplně přesně vysvětlit proč. Chybí tomu prostě to kouzlo
Thule - V ETW a NTW města nedobýváš, protože v 18. století už opevňování měst ztrácelo na významu (tvůrci to trochu zjednodušili, ale byl to logický krok). Jediné, čím si mohl město ve hře opevnit, bylo vybudováním řetězu pevností kolem města, to je ta slavná malinkatá pevnost. Navíc, ETW a dál, jsou po všech stránkách propracovanější, od taktiky po ekonomiku. Jediné co bych vytknul ETW je až velká nepřehlednost dění (obzvlášť po té, co získáte území i v Americe a Indii). Napoleon je ale suprový. Navíc teď v Shogunovi 2 se vrátí i zjednodušení na několik základních jednotek, takže není nač si stěžovat (kromě té umělé inteligence, ale to je problém série od jejího začátku).
No ja jsem se nikdy moc o Napoloenský války nezajímal a docela mne překvapilo, že dva Generalové co plánovalu u Lipska byli tak trošku češi (zajímavý přitom Nacionalizmus nemám rád).... No tak přece porazily Napoleona :-D:-D sice s 100 K přesilou ale stejně :D , ale Napoleon - to už něco znamená :-D
Umělou inteligenci slibovali vylepšit s každým dílem, ale alespoň dle mojí zkušenosti výsledek nikde. Zvlášť v MTW a RTW mi i při nejtěžší obtížnosti AI pravidelně prováděla sebevražedné útoky s generálem, i když je pravda že ETW byl o něco lepší a Napoleona jsem nehrál tak třeba už se krapet posunuli..
Komentáře