Hlavně v republice se knihovnictví vyučuje na x VŠ a každá nabírá desítky studentů. I kdyby jich polovinu povyhazovali, tak jich bude pořád moc. A není to problém jen knihovníků, že.
@Hildegarda Třeba ví, že trh práce ji bude ignorovat ( pokud neví tak je velká naivka ).Studuje (třeba, je to jenom příklad neukamenjte mě prosím =D ) kvůli tomu, že je to lehčí studium, než technické, lékařské obory a takhle to studuje docela dost lidí.Máme spoustu humanistů, kterým nelze najím práci a berou pozice středoškoláků. :-| .Myslim ,že to takhle v budoucnu pude dál dokud nedojde k změně.
@M1on Tak niektori to studuju aj preto, ze ich to bavi, ale nemyslia na buducnost a na to, ze to hobby ich akosi neuzivi. U nas je napr taka riaditelka kniznice vyslovene politicka fcia. Nemas sancu sa tam prepchat.
aono to polonium sa vobec dostalo do mody, v poslednej 1-2 dekádach, ale je len pre "vyvoleních" :twisted: (takže ozaj aj Arafata.. ) nj, je ho málo, vzácne, tak majú ho len rusi, fsb, a Mossad.. :king:
@Michelle@M1on@Hildegarda atd - heh, raz som videl neco podobné, Bc-larku s názvom a témou "Teoria ranneho vstavania", od nejakého maldíka, kt. ...bol na fakulte pedagogiky a andragogiky (co sice tušim co može byť ?, ale radšej nechcem ani vedet =D ) ;D :/
@JoeGyry jeje čím dál tím líp =D ..ale ted ma napadlo, ted nejde ani tak o tie pseudohumanitné dívčinky (a občas chlapci, ale menej), ale -- co tí vedoucí práce, konzultanti ? ? si vezmite, že takýmto témam pre tieto písačky sa venujú ludia s PíejčDí stupnom a titulom (a ten spolupodpísaný pod tú "trollerku má tie PhD. dokonca až 2, rôzne.. ) .. :roll::wall::-# ..to celé je tiež také vysávanie kasy, parazitovanie v systéme, rozpočtovom, síce ne také zjavné, a "hlučné", "preslávené", jako napr. u cigánov, práve naopak, úplne nenápadné, ale o to možno ešte škodlivejšie.. myslím, že celoplošné školné, v nejakej rozumnej sume a výške, by to celé velice rychle vyriešilo a "zostrihalo" :twisted:8-)