@Tenebris Jon je moje nejoblíbenější postava, líbí se mi Kit Harington a studuji humanitní obor, takže se této diskuse nemohu zúčastnit, protože jsem dost neobjektivní :D
Vážně se tu Jona nikdo nezastane? :) Já mám za to, že v dané situaci udělal nejlíp, jak mohl. Je lepší vypořádat se s návalem divokých na Zdi, než odrážet armádu nemrtvých. Navíc divokými obsazoval opuštěné hrady na Zdi, za což má u mě taky palec nahoru. Asi se měl pokusit to svým bratrům líp vysvětlit a přesvědčit je, že je to v danou chvíli jediná správná věc, ale mám pocit, že většina jich je tam stejně natvrdlá a nedokážou moc strategicky přemýšlet. :anxious: Co mě trochu naštvalo, je, že si všechny svoje přátele (rozuměj jemu oddané bratry) poslal někam daleko, což se mu nakonec taky vymstilo (ale tohle vyčítám spíš Martinovi, bylo to imho už trochu za hranou uvěřitelnosti).
@sveva Na začiatku som mu s tým držal palce, ale potom to začal preháňať. Neviem nakoľko môžu byť iný nebezpečný (predsalen, nemaju sa ako cez "zeď" dostať). Nočnú hľiadku zadlžil a priviedol na druhú stranu masu neužitočných, negramotných divochov, ktorý môžu ohrozovať obyvateľov ríše a pravdepodobnosť ich asimilácie (my niesme kľakači :wall: ) je malá. Ohrozil všetky nevinné panny severu únosmi od bezzubých divochov čo obcujú s medveďmi :D
@Tenebris Já to nevydržím, držte mě, držte mě :D Takže podle tebe by bylo lepší, kdyby nechal Divoké pobít a "předělat" na nemrtvé? Že se Jiní nemohou dostat přes Zeď se imho vyvrátí v dalším díle. A rozhodně jsou nebezpečnější, než Divocí, kteří nejsou neužiteční - vždyť jsou to bojovníci, ošlehaní ledem, kteří doplní řady Černých bratří a mohou bojovat proti Jiným. Kdyby Jiné nebyli nebezpeční, proč by byli taková hrozba a lidi se jich báli? Kdyby Divoké nepustil za Zeď, tak by ohrozil úplně všechny v celých Sedmí královstvích.