Zatím to vypadá na soukromou akci Alek & sarven. :D Já bych asi i někdy mohla, ale jsem spíš pokročilý začátečník, tak vám to nechci kazit... To by se hrála druhá edice?
Oživil jsem to proto, že Aqwarty se ozval na FB. Tenhle týden to tedy nevyjde (asi ani mě, sobota je už zabitá a navíc na mě něco leze), proto jsem přidal možnost toho příštího. Co by se hrálo to nevim, ale pokročilý začátečník je v poho ;-)
V piatok idem na oslavu a cez víkend musím pracovať na semestrálnych prácach. Ďalší víkend už idem na Slovensko, takže najskôr to vidím so mnou na novoročný AGoT :P
No ja môžem len cez víkendy, keďže cez týždeň pracujem. Respektíve ešte v piatok, ale najskôr o 5tej. A rozhodne nie skôr ako 1.2., keďže nasledujúce 3 víkendy mám zabookované na skúšky. Ale keď tak dajte bezo mňa, veľa restrikcií tam je :D
Inak Aqwarty, nedáme niekedy pivo? Som ťa už dlho nevidel.
@aqwarty nikoliv, 6. je zapper - zbytek dal do kupy Raily a já. Ale neházej flintu do žita. Jestli se nám to bude líbit, uděláme v březnu recidivu :) (Raili možná už v únoru)
Takze druhy herni termin je tedy navrhovany vikend 2-3.2.13. Hraji já, Zapper, pravdepodobne Andre, aby mel Zapper trochu seriozni konkurenci:). Kdo dál? Potrebujeme 6 lidi, at se muzeme pustit do toho rozsireni:)
Klidne, ja jsem jen pro! Gameplay je officialne na 180 min. Ale to uvadi i u AGOTu, ze?:) Takze bych cekal, ze to tak ty 4-5 hodinek zabere. Videl bych to, tak kolem obeda s pauzou na svacinku:-)
Komentáře
http://www.doodle.com/snhpntuges4dq4wb
Já bych asi i někdy mohla, ale jsem spíš pokročilý začátečník, tak vám to nechci kazit...
To by se hrála druhá edice?
Oživil jsem to proto, že Aqwarty se ozval na FB. Tenhle týden to tedy nevyjde (asi ani mě, sobota je už zabitá a navíc na mě něco leze), proto jsem přidal možnost toho příštího. Co by se hrálo to nevim, ale pokročilý začátečník je v poho ;-)
Inak Aqwarty, nedáme niekedy pivo? Som ťa už dlho nevidel.
Čas se právě dohaduje, vypadá to na 14:00. Zatím jsme 4 možná 5 ?