Mount and Blade Warband a A Clash of Kings mod

Zde budem debatovat o této hře a hlavně o modu Střet králů-ptejte se, potom přidám odkazy.

Mount and Blade mě uchvátil jen co jsem přijel do první vesnice, ne po grafické stránce(ta je podprůměrná)ale tím že jsem viděl že je to hra kterou jsem vždycky chtěl.Já potulný rýtíř na v svém koni a mečem u boku, který hledá dobrodružství a slávu.Žádná kouzla ani nadpřirozené jevy(nic proti Zaklínači), v této hře se můžete spolehnout jen na svůj meč a schopnosti.Slávu dobýváte buď na bojišti jako žoldák a později jako vazal svého krále nebo v turnajích.Chodíte po krčmách nebo vesnicích a verbujete buď bezejmené vojáky nebo muže či ženy s jméný a jejich vlastními příběhy.Prostě svělá hra pro milovníky středověku.
Mod pro Písně ledu a ohně jsem našel náhodout a hned jsem stahoval.Hrajete samozřejmě na mapě Západozemí a ve hře je přidáno spousty nového brnění a zbraňí.Můžete přísahat věrnost Robbu Starkovi nebo jinému králi a změnit jejich příběh.Můžete v bitvě srazit jakéhokoliv lorda či sera co běhá po mapě a je to dobrý pocit pokud z koně srazíte třeba Lorase Tyrella, Oberyna Martella nebo Randylla Tarlyho.Pro milovníky Písňí téměř povinost.
recenze Warbandu: http://games.tiscali.cz/mount-and-blade-warband-13665
A Clash of Kings mod v 0.8: http://www.moddb.com/mods/a-clash-of-kings/downloads/a-clash-of-kings-beta-08
2456711

Komentáře

  • Tak už to tam mám. Musím říct, že jsem to čekala trochu lepší. Ale jsem i tak spokojená. :)
  • míša napsal(a):

    Tak už to tam mám. Musím říct, že jsem to čekala trochu lepší. Ale jsem i tak spokojená. :)

    je to pořád ve vývoji časem to bude určitě lepší
  • Včera jsem porazila Tywina, což bylo skvělé a byla jsem byla na oslavě Greyojů. Tam sem se potkala s Theonovou sestřičkou. :)
  • jo tyhle setkání jsou na tom asi nejlepší :) a jakou máš verzi toho modu ?
  • docela mimo mé chápání je to jak jsou tam Železne ostrovy silné, teměř v každe kampani kterou rozehraju dobijou pulku zapadozemí minimalně :)
  • jinak zápory: horší grafika (pro slabej komp maximalní výhoda :D ), malá rozpracovanost použitých prvků (diplomacie by mohla být zvladnuta lépe, zaležitosti kolem manželství a správy města, spravedlivě a logicky vedená válečná tažení), bitvy ve městech - hlavně pokud dobýváte - jsou mizerně děláný (občas se mi stalo že město, konkretně např Bravos nešlo dobýt protože jednotky odmítaly použít žebřík a staly zaseklé pod hradbama) a i když vše probíhá jak má, stejně je dobývaní mizerné :D obrana města je taky pitomně dělaná ale dá se to, v těhle situacích si občas snižuju obtížnost z maximalní na střední tim že zvišim odolnost vlastních jednotek o třetinu, jinak by se nedalo vubec nic dobýt, kdyby tvurci převzali zpusob obléhání/dobývaní/obrany města z Totalwarovek, hned by se to hralo líp, v multaku jde tuším otevřít brána atd ale v singlu patrně nikoliv :)
  • upraveno 11. března 2013
    tak jsem konečně zprovoznil Warband 1.153
    patch na stáhnutí třeba tady:http://uloz.to/xsBro7d/mount-and-blade-warband-v1-153-zip
  • tak mám verzi modu 0.7 a je to luxus mnohem lepší než 0.4
    Menu je přepracová a hrají tam Deště Krastameru ! :) přidány jsou i námořní bitvy a je to naprosto skvělé !
  • sakra chlape proč to řikaš zrovna dnes když musim spočitat celou převodovku :D jinak když to přepatchuju, mužu použít stare sejvy nebo alespon importovat postavu?
  • Ako sa dá splniť misia v ktorej Vás pošle nájsť nejakého vraha ktorý sa vraj ukrýva v nejakej dedine. Ak sa porozprávam s vedúcim dediny o niečom nevie, okolo dediny niesu žiadne campy tak neviem čo robiť.
  • no zatim se mi vždy stalo že tam byl, pokažde je ten vrah schovanej nekde za barakem a jako jediný má meč, tak ho na 100% poznáš
  • A:možná by to šlo přehodit tam ty savy ale je možný že by nešli třeba načíst
    B:ten chlápek se vetšinou schovává hodně dobře ale je možný že tam taky není protože jsem jednou měl stejnej problém a ten týpek tam prostě nebyl
  • Ah našiel som ho vďaka, a ako môžem zaútočiť na nejakú dedinu? Lebo som si všimol na mape dediny z ktorých šľahajú plamene a su označené ako looted, no ja keď urobím hostile akciu môžem len kradnuť zeleninu.
  • upraveno 11. března 2013
    JoeGyry napsal(a):

    Ah našiel som ho vďaka, a ako môžem zaútočiť na nejakú dedinu? Lebo som si všimol na mape dediny z ktorých šľahajú plamene a su označené ako looted, no ja keď urobím hostile akciu môžem len kradnuť zeleninu.

    když přijedeš do vesnice tak by tam mělo být na výběr ji vydrancovat-když máš hodně vojáků tak se nebrání ale když ne tak je musíš trochu pobít
  • takže po zkoušení verze 0.7 dobrý
    +po mapě běhá i Bratrstvo bez Praporců a Chrabří kumpáni
    +téměř vše je vylepšené
    -bugy(Lordi ve hradech nebo když je potkáte tak bývají až na kalhoty a boty nazí a jednou mi to zamrzlo)
  • už ma bejt dokonce i 0.8 skusim nekde najit a sehnat :)
  • oooo dokonce ze stejnejch stránek ... ale ja to budu mit dřiv muhehehehhehe :-D
  • Marek napsal(a):

    oooo dokonce ze stejnejch stránek ... ale ja to budu mit dřiv muhehehehhehe :-D

    to asi jo já už mám nějakej zabržděnej internet mi to běží 600 kb/s
  • Taky to zkusím. :D
  • Teď jsem potkala lorda co má 26let a jeho syn má 27 a dcera 49.
  • míša napsal(a):

    Teď jsem potkala lorda co má 26let a jeho syn má 27 a dcera 49.

    jo to se tam stává :) ale nelíbí se mi že změnili praporce a spadlo mi to a neměl jsem to uložený po hodině hraní tak jsem zase naštvanej :/
  • tak jsem právě zabil Smraďocha :)
  • ono jde v tom novem patchi lordy zabít? :-o
  • Marek napsal(a):

    ono jde v tom novem patchi lordy zabít? :-o

    ne ale on tam Ramsay Sníh je jako bandita a je tam i Smradoch a ještě někdo tak ti jdou všichni zabít stejně lidi z Bratrstva to jsou taky banditi
  • Tak vcera vyzkouseno. Patch 0.92.

    Po uvodnim rozkoukani a splneni par zakladnich questu jsem dostal od Renlyho ukol na vybrani dani v Bourlivem konci a jako odmenu si budu moct nechat 1/5 vybranych penez. No poctive jsem si nechal vsechny a s penezma jsem mu utekl :-) Pridal jsem se k Lanisterum a po par questech pro Tywina jsem se rozhodl stat jeho vojakem.

    Tywin me s radosti naverboval a cirou nahodou zrovna pochodoval na Kamenne septum, kde jsem se zucastnil dobyvani hradu po boku Hory, Armory Lorche a ostatnich Lanisterskych vazalu. Hrad padl, ale jako prosty vojak v Tywinove armade to nikam dal nesmerovalo, tak jsem ho pozadal, zdali by me nechtel jako zoldaka.

    Tywin vyhovel a ja se hned se svoji druzinou pustil do vypalovani vesnic kolem Rekotoci. Pri vypalovani a pleneni jedne vesnice jsem vsak byl obklicen Ricnimi lordy a musel jsem se vzdat. Tim skoncilo me pusobeni v Zapadozemi :-)

    Hra je celkem fajn, ale ma jeste spousty chyb a vzhledem k tomu, ze s kazdym novym patchem, ktery ted vychazeji casteji je treba hrat hru odznova, tak si pockam az na verzi 1.00.
  • tož já jsem zatím zůstal na patchi 0.8 a též to naplno rozjedu až s vydáním 1.00, nicméně bych rád přidal pár slov od mého posledního rozsáhlejšího komentu, který byl ještě tuším k verzi 0.3, protože jak vidno, spousta věcí se od té doby zlepšila. Od teď sem budu přispívat pravidělně, každý týden, jelikož už je víc času a možností, takže ...
    Už při spuštění ikony je znát několik rozdílů, náčítácí loading do hlavního menu je už o něco rychlejší než původně (což jsou stále minimálně tak 2-4minuty). Hlavní menu už nevypadá jak skript vytržený z jiného modu ale už skutečně pro mod Clash of kings, podtržený krásnou verzí Dešťů Castameru (konkretně tahle verze ) Celkově s každym novim patchem mam pocit že mi víc ožívá svět z knížek a serialu, z toho se ale mod inspiruje hlavně vizualní podobou důležitých míst, od Kings Landing až po Casterly Rock, na ukazku screeny ze stránek, kde se patch stahuje (http://www.moddb.com/mods/a-clash-of-kings/images/bolton-armor#imagebox, konkretně detail na Boltonův obleček, v horní podliště další screeny nejen brnění ale i měst a pevností), už to není takové chudé namontování postav ze ságy do mapy, se stále stejně vypadajícími městy/hrady, které mají jen příslušný název. Nedávno jsem obléhal například již zminěnou CR a skutečně vypadala tak jak měla, na vysokem kopci s Lannisportem v pozadí (http://www.moddb.com/mods/a-clash-of-kings/images/lannisport-and-casterly-rock#imagebox v me verzi 0,8 zatim chudší o stromy), to samé KL kde je při turnaji v pozadí kolbiště vidět v dáli na kopci Baleorovo septum a celkově ulice všech měst už nejsou jak přes kopírák ale přístav skutečně vypadá jako přístav. Co se politické mapy týče, přibylo pár hradů/tvrzí, které dřívě chyběly, např hrad Darry atd. Hratelnost se o dost zlepšila, hlavně díky úpravě několika věcí které byly dříve nastaveny poněkud blbě, například pokud zajmete nepřátelského šlechtice a propustíte ho, získáte několik bodů ke cti (hodně rozhoduje o postavení mezi lordy vaší frakce), což zustava při starym, nicmeně pokud ho necháte v zajetí, jeho frakce vám nabídne výkupné, můžete to odmítnout a míra cti vám už neklesne (jen vztah se zajatým), takže je už mužete pozavírat do žaláře aniž by se z vás během jedne chvíle stal parchant, což je už konečně jaksi realnější. Další změny jsem zaznamenal hlavně v dobývání, které je sice stále pitomě nastavené, nicmeně už ne tak pitomě aby konkretní místo nešlo dobýt. Občas je ale potřeba snížit obtížnost (standartně mam 80%, což je vicemeně nejobtížnější nastavení) na 45-33%, protože tim stylem jak je dobívaní nastavené, je to stále nesmyslně, až nerealně, obtížné. Naštěstí lze obtížnost měnit během hry, takže lze hrát většinou na standart, a jen v případech, kdy vám hra hází klacky pod nohy špatně nastaveným obleháním, obtížnost snížit. Další zlepšení zaznamenala diplomacie, která konečně získala realnější rysy, takže války/aliance už nevznikají a nezanikají chaoticky jako dřív, ale mají už jakýsi pevnější ráz (diplomacii lze v modovem nastavení nakonfigurovat od pasivní- až na realnou - až experimentální, dle potřeby a chutě každeho hráče).
    Dále se změnil koncept povyšování řadových vojclů. Dříve platilo klasické zverbovat vesničana, a postupně ho naexpit až na rytíře, střelce, pěšáka. Teď každý zverbovaný vesničan jde vylepšit maximálně na elitního pěšáka/střelce, ale rytíře (rozuměj elitní jízdní jednotku) už ne, což zase zvyšuje realismus hry. Jezdce jde už verbovat jen jako hotovou koupí za výrazně vyžší cenu a až tyhle jezdce (přes seržanta -> zbrojnoše -> rytíře) jde vylepšit na elitní jizdní jednotku.
    Abych jen nechválil, musim říct že se mi nelíbí (jak už tu někde někdo zmínil) změna vlajek. Některé (Baratheonský jelen, Lanisterský lev) zůstaly beze změny, pár jich bylo vylepšeno (Tarlyho lovec, Boltonův muž stažený z kůže), ale většina byla k horšímu, po nejvíce Sokol rodu Arinů, Stárkův zlovlk (ten byl hotovej zločin) atd atd, jejichž odklon od předlohy doslova bije do očí.
    No jsem už poněkud vyčerpán, takže pokračovat budu zase jindy :-)
  • upraveno 25. června 2013
    http://gorgoth.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg jen ještě přidám jeden muj dnešní screen 8-)
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.